søndag 22. juli 2018

Forbedret 28. Desember 2019: TOC / Innholdsfortegnelse: JensStoltenbergsKriminelleCV.blogspot.com "10 Punkt som Drepte Journalist-Lillesøster Nini Stoltenbergs Livslyst og førte til Metadonselvmord:"

.
Forbedret 28. Desember 2019:
TOC / Innholdsfortegnelse:
JensStoltenbergsKriminelleCV.blogspot.com
"10 Punkt som Drepte Journalist-Lillesøster Nini Stoltenbergs Livslyst og førte til Metadonselvmord:"
.
(Nye oppgaver for "22. Juli-kommisjonen / Gjørv-kommisjonen": 8.a+8.b+8.c+8.d+8.e - har blitt forandret.)
.
Bloggens hovedtittel:
"Vladimir Putin/Jens Stoltenberg/FSB/Moskva truer sikkerheten til 1 MILLIARD mennesker + Deg og dine"
.
Bloggens undertitler:
"10 Punkt som Drepte Journalist-Lillesøster Nini Stoltenbergs Livslyst og førte til Metadonselvmord:"
.
"Axel og A.C. Stoltenberg MÅ få sine foreldre arrestert FØR! de KASTRERER NATO sammen med Putin/FSB!"
.
Bloggen er skrevet med fallende rekkefølge:
.
A.) TOC/Innholdsfortegnelse:
B.) Journalist Nini Stoltenbergs undergang og Metadonselvmord.
.
1.) J.S. 1985 - 1989: AUF-Medlemsvindel.
2.) J.S. 1994: APs drap på Jan Wiborg. NY KONKLUSJON! Jens Stoltenberg fikk drapet på ingeniør, privatetterforsker og varsler Jan Wiborg utført > For å sette ALLE som krevde at Gardermoen skulle bli ny Hovedflyplass - bl.a NATO - i gjeld til Jens Stoltenberg og AP.
3.) J.S. 2005 - 2013 - d.d.: Indre AP og AP/DNB-okkupasjon av Norge. APs stat i Staten. - Som Statsminister Jens Stoltenberg & co fikk gjennomført.
4.) J.S. 2007 - 2019: "Den AP Okkuperte, Korrupte og Kriminelle Statsbanken DNB."
5.) J.S. 2007 - 2019: "AP/DNBs Svindeltrekant DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS - NTM. " Svindeltrekanten har påført brukerne av OSE og NTM flere 100 MILLIARDER i tap. Svindeltrekanten er beskyttet av APs Riksadvokaten, AP/DNBs Finanstilsyn og AP/DNBs Økokrim. Svindelsamarbeidet DNM-OSE har utløst beregnet 100 selvmord.
6.) J.S. 2009: Stoltenberg familiens Svineinfluensavaksine Svindel utført for GlaxoSmithKlein med kick-backs fra GlaxoSmithKlein til Stoltenberg familien - i millionklassen.
7.a) J.S. 2009: Stortingsvalget 2009 ble "vunnet" av Statsminister Jens Stoltenberg/AP grunnet ulovlige velgermanipulasjoner mot FrP.
7.b) J.S. Statsminister Jens Stoltenbergs bruk av alle for å få "kvalitetstemplet" de ulovlige velgermanipulasjonene ved Stortingsvalget 2009.
.
Nye oppgaver for "22. Juli-kommisjonen / Gjørv-kommisjonen":
8.a) J.S. 2011: Putin/FSBs ide: Statsminister Jens Stoltenberg ble fanget - ifølge meg - i sin egen felle ved at FSB fikk hjulpet Anders Behring Breivik for å eskalere A.B.B.s ødeleggelser 22. Juli 2011 - For dermed kunne utpresse (Statsminister) Jens Stoltenberg - like til han dør...
8.b) J.S.: Statsminister Jens Stoltenberg visste at hans nye venn Vladimir Putin sto bak bombeeksplosjonene i Russland i 1999 - og vet av Moskva hjalp Anders Behring Breivik bl.a. med 100.000 Euro.
8.c) J.S.: "Nasjonal-onanisten" Anders Behring Breivik - hjernevasket av Statsminister Jens Stoltenberg/APs "Nasjonal-narsissisme" - og hjulpet av Moskva med bl.a. 100.000 euro.
8.d) J.S.: Blikket som sier: "Jeg, Statsminister Jens Stoltenberg, er del-skyldig i 77 drap."
8.e) Å.A.: Forelsket Alexandra Bech Gjørv seg i meg drøyt 24 år før hun ledet "22. Juli-kommisjonen" / "Gjørv-kommisjonen"? Og er hun sur på meg nå fordi "22. Juli-kommisjonen" sitt arbeid MÅ gjenopptas?
.
9.) J.S. 2014: Slik fikk Vladimir Putin/FSB - ifølge meg - presset Angela Merkel og en rekke andre NATO Lands Nasjonale Ledere for å få Jens Stoltenberg valgt til Generalsekretær i NATO:
10.) J.S. 2014 - d.d.: NATO Generalsekretær Jens Stoltenberg har - ifølge meg - vært og er Vladimir Putin/FSBs Spion, Øyne, Ører og Stemme i NATO.
.
I.) Jens Stoltenberg/Ingrid Schuleruds barn nekter sine foreldre barnebarn. For på den måten stoppe deres foreldre, tvillingsjelene Jens Stoltenberg/Ingrid Schulerud, kriminelle landssviker gener å leve videre.
II.) Ønsker Anne Catharina Stoltenberg barn med meg? Den ENESTE i Norge som kan nulle ut hennes foreldres Jens Stoltenberg/Ingrid Schuleruds kriminelle landssviker gener.
.
III.) Knullet Trond Giske Anne C. Stoltenberg FØR hun fylte 16 år? Og hvis hennes foreldre Jens Stoltenberg/Ingrid Schulerud ble fortalt, hvorfor har de ikke politianmeldt Trond Giske?
IV.) Eks Kinastudent Axel Stoltenbergs ALLER største HELT reiste alene i Kina i 3 måneder allerede i 1982! Var mellom 1994 og 2008 på 5 lange sykkelturer i Kina! Har siden 1978 reist stort sett alene i 92 land. Har tilsammen syklet drøyt 150.000 kilometer gjennom 50 land på 6 lange sykkelturer utenom Vest Europa. Har overnattet beregnet 2000 steder. Regnes som Norges Fremste Langdistansesyklist - NFL. Er Norgeshistoriens Viktigste Varsler! Har Norges Høyeste IQ-Klokskap-Smarthet-Koeffisient! OG er 98% Snill & God OG 2% ren og ublandet BEKSVART ondskap.
Godt valg Axel!
V.) Den sorg jeg følte da Thorvald Stoltenberg døde - FØR jeg fikk utnevnt han til etterkrigstidens dårligste Norske forelder.
VI.) Jens Stoltenberg liker ikke at jeg i flere år har påstått at Thorvald ødela sin sønn gjennom "Fri barneoppdragelse" / Tidsnød. Så Jens Stoltenberg fikk ALLE landets AP redaksjonelt kontrollerte aviser og nettaviser til å legge vekt på at Thorvald Stoltenberg var en "Hønefar" - samtidig - i artikkeloverskriftene...
VII.) TOC / Innholdsfortegnelse for 9 x  blogspot.com
- OBS: AP/FSB fikk 1. Juli 2019 SLETTET: ArresterJensStoltenberg.blogspot.com
 + Forklaring + Kort biografi om Norgeshistoriens Viktigste Varsler.
VIII.) Min skryteliste som gjør meg til suverent "Norgeshistoriens Viktigste Varsler" - OG soleklar kandidat til Zola-prisen 2020? Kan noen nominere meg til Zola-prisen? + Min skriving for Amerikansk Etterretning April 2014 - Januar 2016 kort forklart.
.
I 2001 rygget forøvrig Jens Stoltenberg inn i en bil - og stakk av. Et vitne sørget for at AP måtte betale regningen på 8.000 kroner. "Bulke-Jens" viste atter en gang sin dårlige moral...
.
Noen påstår at jeg er ond - og det stemmer. Jeg er 2% ren og ublandet BEKSVART ondskap, men denne og alle mine andre blogger skrev jeg fordi jeg også er > 98% Snill og God...
.
.
B.) Journalist Nini Stoltenbergs undergang og Metadonselvmord.
.
> Min 9. blogg var påtenkt i flere måneder, men skulle jeg ha lagt vekt på journalist-lillesøster/svigerinne Nini Stoltenbergs lidelser og undergang og Metadonselvmord, ville det ha krevd  for langt forarbeid.
Bloggen ble kladdet den 21. og lagt inn den 22. Juli 2018 - uten at datoen var planlagt på forhånd.
.
> Som varsler og ubemidlet privatetterforsker ser jeg alltid etter abnormaliteter - og journalist-lillesøster/svigerinne Nini Stoltenbergs lidelser, undergang og Metadonselvmord er en KLAR ABNORMALITET!
.
> Journalist-lillesøster/svigerinne Nini Stoltenberg døde 27. Juli 2014 av Metadon-selvmord 9 uker(!) før hennes landssviker bror Jens Stoltenberg ble Generalsekretær i NATO.
Statsminister Jens Stoltenberg var landssviker i Norge.
NATO Generalsekretær Jens Stoltenberg er nå landssviker i ALLE NATO-LANDENE - på vegne av President Vladimir Putin/FSB/Moskva.
.
> Jens Stoltenberg var/er del-skyldig i mordet på Jan Wiborg og Statsminister Jens Stoltenberg lot bevisst å la være å stoppe Anders Behring Breivik i den tro at en antatt mindre bombeeksplosjon rettet mot AP og Regjeringskvartalet - ville kunne bli brukt for å få økt støtte til AP - og økt overvåking av APs motstandere.
Dvs Statsminister Jens Stoltenberg var/er del-skyldig i 77 drap den 22. Juli 2011.
Jens Stoltenbergs del-skyld i selvmord: "100" DNB/DNM-OSE - aksjesvindel-selvmord + Journalist-Lillesøster/Svigerinne Nini Stoltenbergs Metadonselvmord.
.
>> "Journalist Nini Stoltenberg (1963 - 2014) var en norsk programleder på TV. Hun studerte jus og hadde en rekke jobber på TV, blant annet som innspillingsleder i Dagsrevyen på NRK, som reporter i På tide med Ole Paus med Ole Paus som programleder, på TV3 fra 1992 til 1994 og som programleder for Kvinnene på taket på TV3 i 1994."
.
>> Tidligere kommentator i VG, Elisabeth Skarsbø Moen, skrev i 2010 om Nini Stoltenberg: "Ninis åpenhet om hva det innebærer å være narkoman har flyttet debatten fra moralisme til realiteter. Hun har fortalt om hvordan det er å bli nektet hjelp i helsevesenet og fratatt all verdighet som menneske."
.
> HVEM nektet Journalist-Lillesøster/Svigerinne Nini Stoltenberg hjelp i helsevesenet og fratok henne all verdighet som menneske? Var det "kanskje" "Svigerinnen fra Helvette", mastermind og skarpretter etterkommer og skarpretter entusiast: APs UDs journalisthatende Ingrid Schulerud?
.
.
>> "Mye metadon i blodet. Camilla Stoltenberg er selv lege, og fortalte at de ikke visste hva søsteren døde av i 2014.
– Men jeg så at hun hadde flasker med metadon stående overalt, og at hun hadde sovnet i sittende stilling. Jeg visste at hun sannsynligvis hadde for mye metadon i blodet, forklarte hun.
Metadon er en medisinsk behandling som erstatter f.eks. heroin og som gis til stoffavhengige for å hjelpe dem ut av misbruket. Fordi de ikke visste hva søsteren døde av, og fordi det tok lang tid å få svar, ble forklaringen at det var hjertet som sviktet."
.
.
> Hadde jeg vært journalist og hadde jeg hatt Jens Stoltenberg - "Guds gave til Norge" - som ifølge meg og mine mangeårige studier er en landssviker, del-skyld i mord: (1 Jan Wiborg + 77 den 22. juli 2011), svindler og del-skyldig i selvmordutløsing: ("100" DNB/DNM-OSE - aksjesvindel-selvmord) - som storebror, så ville jeg også ha mistet livslysten...
.
> OBS: AP/FSB fikk SLETTET! ArresterJensStoltenberg.blogspot.com 01.07.2019.
Rett etter at jeg begynte å skrive om journalist-lillesøster/svigerinne Nini Stoltenbergs mistenkelige tap av livslyst, undergang og Metadonselvmord.
.
> Journalist Nini Stoltenberg kan i teorien ha lest min Februar 2014 nye blogg
OmSvindelOgBedrag.blogspot.com - og bestemt seg for å ta sitt journalist-liv BARE 9 uker(!) før hennes storebror Jens Stoltenberg - hjulpet fram av valgmanipulasjoner fra Vladimir Putin / FSB - ble  Vest-Europas farligste person siden andre verdenskrig.
> Da deler jeg i så fall skylden for journalist-lillesøster/svigerinne Nini Stoltenbergs Metadonselvmord - sammen med hennes landssviker-bror Jens Stoltenberg og hennes mastermind landssviker-svigerinne APs UDs journalisthatende Ingrid Schulerud...
.
> Jeg begynte på bloggen OmSvindelOgBedrag på Norsk i Februar 2014 - 18 uker før Nini Stoltenberg begikk sitt Metadonselvmord. - OG jeg fortsatte så å skrive bloggen på Engelsk mellom April 2014 og Januar 2016 for Amerikansk Etterretning via min Amerikanske Ambassadeansatte venn Brian og den Amerikanske Ambassaden i Bangkok.
.
> Trond Giske kan sannsynligvis bekrefte alt Amerikansk Ambassaderelatert for hans fetter Nordsjø-langpendlende "Hansemann" A. Giske var min "bromance" og nærmeste fastboende Nordmann i Trat Provinsen - 25 kilometer unna meg - mens jeg i fem år (2011 - 2016) ryddet stranden i landsbyen Ao Tan Khu - og fikk tomteprisene til å mangedoble seg > uten at andre enn jeg forsto sammenhengen mellom ren strand > økt popularitet > økte tomtepriser...
.
> OmSvindelOgBedrag.blogspot.com
Det var ikke før i 2017 at jeg la inn teksten om at jeg hadde skrevet for CIA for å få NSA til å overvåke Jens Stoltenberg og mastermind APs UDs Ingrid Schulerud 24/7. - Inkludert NSA overvåking av Norges Ambassade i Brussel fra 2015. - Tillatelsen til NSAs overvåking av Norges Ambassade i Belgia er selvfølgelig helt legitim og OK - og gitt av meg...
.
> Journalist-Lillesøster/Svigerinne Nini Stoltenberg begikk Metadonselvmord 27. Juli 2014 BARE 9 uker(!) før storebror Jens Stoltenberg ble Generalsekretær i NATO 1. Oktober 2014.
.
1.) Norsk. Skrevet 2014.02.16. Forbedret frem til 2015.01.17.
"Norge i NATO. AP finansierer hemmelig, ulovlig, ukontrollerbar og udemokratisk stat i Staten gjennom organisert aksjesvindel."
.
2.) "Written between 2014.04.19. and 2014.10.03. for CIA."
"Text sabotaged and ruined by APs PST/FSB.
I "wash" the text, as described, but still it has a BAD virus..."
.
.
Billedresultat for nini stoltenberg
.
> Bergenser og skuespiller Helge Jordal og journalist Nini Stoltenberg innledet et kjærlighetsforhold i 1986 da han var 40 og hun var 23.
.
>> "Nini hadde mange flotte sider som sjeldent har kommet frem i mediene. Hun var begavet, smart og vakker, og det var grunnen til at mange menn ble betatt av henne."
Helge Jordal.
.
> Mindre enn 24 timer etter at jeg 2. Juli 2019 - for første gang i mitt liv - siterte Helge Jordal skriftlig eller muntlig, satt jeg i skuret ved "Nonneseter" Bybanestoppet utenfor jernbanestasjonen - retning sentrum - og søkte ly for regnet.
Vi er vel 281.800 innbyggere i Bergen og multireligiøse ateisten meg hater når noe skjer tilfeldig - mot svært høye odds... For der kommer Helge Jordal gående og stiller seg nøyaktig mellom meg og bybanesporet.
Jeg sier "Jordal!" og han snur seg og det er ikke tid til å presentere meg, så jeg sier bare at jeg har en blogg om Nini Stoltenberg - hvorpå han spør om jeg kjente henne. Hvorpå jeg sa "Nei, men du kjente henne." Så sa jeg webadressen - og så kom bybanen og jeg sier "Ha det godt!" - og han sier "Ha det godt!" til meg.
Jeg vet ikke om Helge'n oppfattet del-webadressen til denne bloggen som han kunne google, så jeg SMS'et en slektning som jobber teaterrelatert og ba han gi Helge'n webadressen.
.
> Den 10. Desember så jeg for første gang siden 3. Juli igjen Helge Jordal. Vi gikk forbi hverandre utenfor Hovedbiblioteket i Bergen - 20 meter fra hvor jeg for første gang i mitt liv snakket med han. Han så surt på meg så jeg lot være å si noe - men jeg var innpakket i regnjakke så jeg tror ikke at han gjenkjente meg...
.
.
Om Lars Lillo-Stenbergs bok om Nini Stoltenberg:
.

.
>> "Lars Lillo-Stenberg har skrevet bok om barndomsvennen Nini Stoltenberg, som hadde alt, men endte som narkoman. Hvorfor har han ikke funnet et entydig svar på."
.
>> "Det endelige svaret på hvorfor Nini ble narkoman, mener Lillo-Stenberg at han ikke har funnet, og han sier det heller ikke var hovedhensikten med boken." <<
.
>> "Hvorfor? Gjennom samtaler med gamle venner og kollegaer og Ninis kjente familiemedlemmer – bror Jens Stoltenberg, NATO-sjef og tidligere mangeårig statsminister, far Thorvald Stoltenberg, tidligere utenriks- og forsvarsminister og fredsmegler og Camilla Stoltenberg, lege og direktør for Folkehelseinstituttet – forsøker Lillo-Stenberg å sirkle inn hvem Nini var, og utforsker grunnene til at hun endte i en så tragisk situasjon, så diametralt motsatt av resten av sin vellykkede familie."
"Venner og familie forteller om en helt spesiell person – Nini Stoltenberg hadde en energi, en utstråling og en livsappetitt som få kunne matche. Hun var midtpunktet i en hver situasjon, den som alle ville være med. Hun beskrives som lynende skarp og med mange talenter. Ingen hadde trodd at det var mulig for Nini å bukke under."
"Men også: En sårbar jente med en mørk side hun sjelden viste, en tidlig barndom preget av mye fravær fra foreldrene grunnet en alvorlig bilulykke og sykdom. En fri og nærmest grenseløs barneoppdragelse med tidlig introduksjon til alkohol, hasj og voksenfester. Og det særegne ved å være en del av en av Norges mektigste familier med familiemedlemmer som alle hadde oppnådde store meritter."
.
>> "Det endelige svaret på hvorfor Nini ble narkoman, mener Lillo-Stenberg at han ikke har funnet, og han sier det heller ikke var hovedhensikten med boken." <<
.
.
> Var det "Jens Stoltenbergs Kriminelle CV" og "Svigerinnen fra Helvette" og mastermind skarpretter etterkommer og skarpretter entusiast APs UDs journalisthatende Ingrid Schulerud - den ene utilsiktet - OG den andre tilsiktet gjennom Sosialtjenesten i Oslo sabotasje mot journalist Nini - "J'accuse!" - som drepte journalist-lillesøster/svigerinne Nini Stoltenbergs livslyst?
OG etter års lidelser førte til at journalist-lillesøster/svigerinne Nini Stoltenberg begikk Metadon-selvmord fordi Nini ikke lengre ønsket å bli nedverdiget ved å bo i den kriminelle søppelnasjonen hennes landssviker bror Statsminister Jens Stoltenberg og hennes landssviker svigerinne journalist-hater Ingrid Schulerud hadde skapt - godt hjulpet fram av bl.a. APs egen Riksadvokat landssviker Thor-Aksel Busch, APs Statsbank DNBs CEO Rune Bjerke og APs Oslo Børs CEO Bente Landsnes.
.
.
> Dette er de syv siste innleggene i bloggen ArresterJensStoltenberg.blogspot.com
Sannsynligvis var det innleggene om Nini Stoltenberg og hennes svigerinne fra helvette, mastermind, skarpretter etterkommer og skarpretter entusiast APs UDs journalisthater Ingrid Schulerud som fikk bloggen sensurert vekk av AP/FSB den 1. Juli 2019.
.
320.) UDs Ingrid Schulerud holdt meg i fem uker ekstra og unødvendig innelåst på Bangkok Immigration Detention Center (IDC) - for å psyke meg ut - og utpsykingen virket!
321.) Ingrid Schulerud vet utmerket godt at jeg lett blir suicidal når jeg må leve i den kriminelle søppelnasjonen Oslo-Norge som hun og hennes mann, Jens Stoltenberg, har skapt. Så nå har hun rottet seg sammen med lederen av NAV Årstad i håp om å få meg til å begå selvmord ved å pepre postkassen(e) mine på få dager med tre legeregninger - som NAV Årstad har latt være å betale - slik at de har gått til inkasso.
322.) Inkassobyråer som Mellin Collectors og Lowell vil bli regnet som halvkriminell virksomhet og forbudt i Nasjonen Vestland. Capice!?
323.) Alle hedrer de som aldri gir opp - men de som gir opp både en og to ganger, men alikevel greier å komme seg på beina igjen for å kjempe videre - får nær ingen heder... . PS: "Zola-Prisen" er en falsk varslerpris som kun eksisterer for at AP skal finne de varslerne som er - eller kan bli - en trussel mot APs Riksadvokat beskyttede politiske kriminalitet og AP/DNBs organiserte og Finanstilsyn/Økokrim/Riksadvokat beskyttede økonomiske kriminalitet.
324.) Trond Giske er trolig "kun" "Hebephil" dvs foretrekker jentebarn med kroppslig og mental utvikling mellom 11 og 14 år. Eldste datter har i så fall om sider kommet utenfor den største fare - mens yngste datter ikke vil komme i faresonen før hun kommer i 11-årsalderen. - OG innen den tid sitter Trond Giske i fengsel, stemplet og fradømt sitt farskap - på livstid...
325.) "Drepte" AP og Ingrid Schulerud journalist Nini Stoltenberg ved å få Sosialkontoret i Oslo til å sabotere Nini Stoltenberg slik at hun ga opp livet og døde? . Den største trusselen mot APs / Jens Stoltenberg / Ingrid Schulerud / Tor-Aksel Busch / Rune Bjerke / Bente Landsnes planer for å gjennom-kriminalisere Norge gjennom den Statseide banken DNB + sammen med Vladimir Putin / FSB kastrere NATO - var journalist-lillesøster og "innsider" ærlige og samvittighetsfulle Nini Stoltenberg.
326.)
327.) 10 Punkt som drepte journalist-lillesøster Nini Stoltenbergs livslyst. . Innholdsfortegnelse / TOC: JensStoltenbergsKriminelleCV.blogspot.no
.
Billedresultat for nini stoltenberg
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Forbedret 28. Desember 2019: TOC / Innholdsfortegnelse: JensStoltenbergsKriminelleCV.blogspot.com "10 Punkt som Drepte Journalist-Lillesøster Nini Stoltenbergs Livslyst og førte til Metadonselvmord:"

. Forbedret 28. Desember 2019: TOC / Innholdsfortegnelse: JensStoltenbergsKriminelleCV.blogspot.com "10 Punkt som Drepte Journalist...