søndag 22. juli 2018

5.) J.S. 2007 - 2019: "AP/DNBs Svindeltrekant DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS - NTM. " Svindeltrekanten har påført brukerne av OSE og NTM flere 100 MILLIARDER i tap. Svindeltrekanten er beskyttet av APs Riksadvokaten, AP/DNBs Finanstilsyn og AP/DNBs Økokrim. Svindelsamarbeidet DNM-OSE har utløst beregnet 100 selvmord.

.
5.) J.S. 2007 - 2019: "AP/DNBs Svindeltrekant DNB/Rune Bjerke/DNM - OSE/Bente Landsnes/VPS - NTM.
" Svindeltrekanten har påført brukerne av OSE og NTM flere 100 MILLIARDER i tap.
 Svindeltrekanten er beskyttet av APs Riksadvokaten, AP/DNBs Finanstilsyn og AP/DNBs Økokrim.
Svindelsamarbeidet DNM-OSE har utløst beregnet 100 selvmord.
.
DNM og OSE samarbeider for å svindle aksjonærer og DNM og OSE samarbeider med NTM for å svindle obligasjonseiere.
DNB leier ut Svindeltrekanten til de som er villig til å betale kanskje opp til 50% av fortjenesten til DNB. Svindeltrekanten svindler også på vegne av AP/DNB/STATOIL.
.
- DNB svindlet for Vladimir Putin / Gazprom i AGI / Artumas svindelen.
(NorgesViktigsteVarsler.blogspot.no: "DNBs svindel for Vladimir Putin / Gazprom i AGI / Artumas.")
- DNB svindlet for Vladimir Putin / Rosneft ELLER AP / Statoil i NEXUS svindelen.
(NorgesViktigsteVarsler.blogspot.no: "DNBs svindel for Statseide Statoil ELLER Vladimir Putin / Rosneft i NEXUS. NEXUS = 1.984mNOK = 34 NOKAS-ran og KUN investorer skjøt seg selv!")
- DNB svindlet for Vladimir Putin vennen oligarken Alexei Mordashov / Severtal i CRU / Crew Gold og i ITX / Intex Resourses svindlene.
- DNB svindlet for AP/DNB i ALGETA svindelen.
(NorgesViktigsteVarsler.blogspot.no: "DNBs svindel for AP og Statseide DNB i Algeta.")  

- Det ville ha vært umulig for meg å finne flere DNB svindler enn dette da jeg i 7 år - mellom August 2009 og August 2016 - bodde stort sett ubemidlet i utlandet og måtte konsentrere meg med å få NSA til å overvåke landssviker, morder, selvmordutløser og svindler Jens Stoltenberg 24/7.
Men la oss si at DNB i perioden 2007 - d.d. står bak aksje og obligasjonsvindler som har påført investorene over 100 MILLIARDER NOK i tap. Det er slikt som DNB skal erstatte noe som medfører - ifølge meg - at egenkapitalen i DNB går tapt.
(NorgesViktigsteVarsler.blogspot.no: "DNB aksjen vil bli nullet og DNB blir 100% Statseid - ifølge meg.")
.
Svindeltrekanten som Statsminister Jens Stoltenberg sto bak har forårsaket løst regnet 100 selvmord siden 2007/2008 - hovedsakelig blant "Contrarians" som så en uforklarlig kursnedgang og som satset gård og grunn og kone - 100% SIKKER på kursoppgang - uvitende om at DNB bare hadde DNB og hver enkelt aksje sin hovedsvindler som vinner. De aller fleste av de som tok sine liv var familiefedre som drepte seg selv i feilrettet straff. Mange av de som tok sine liv var "Contrarians" - og Norge har ikke råd til å tape en eneste "Contrarian"!
.
DNB skal også betale erstatning til de etterlatte etter beregnet 100 DNB utløste selvmord. Kan jeg foreslå til de etterlatte at de kommer med "Amerikanske" erstatningskrav (urealistisk høye).
.
.
TOC / Innholdsfortegnelse:
NorgesViktigsteVarsler.blogspot.com
.
Bloggens tittel:
"Jeg har fått NSA til å overvåke landssviker Jens Stoltenberg 24/7 fra April 2014."
.
Bloggens undertitler:
"Jeg Mobbet Terje Søviknes UT! av Regjeringen. Mobber jeg AUF-Lolitasex-Giske UT! av Rikspolitikken?"
.
"Varsel: Den AP-okkuperte Statsbanken DNB taper egenkapitalen i erstatningssøksmål utbetalinger."
.
76.) Jeg kommentarvarsler på Forskning.no - MEN APs hemmelige og ulovlige Etterretningsorganisasjon får mye fjernet ved å feilaktig klassifisere mine kommentarvarsler som "spam". "Detected as spam Thanks, we'll work on getting this corrected."
75.) På ny skrev jeg kommentarvarsler i Universitetsavisa.no - og igjen ble alt fjernet. Først: "Detected as spam Thanks, we'll work on getting this corrected." - og deretter "Fjernet".
74.) Jeg kommentarvarslet på HRS - Rights.no - men jeg ble slettet eller sterkt edited - da mine kommentarer ikke passer inn i HRS rasistiske "Nasjonal-onanisme"...
73.) 10 år siden Stortingsvalget 2009 ble "vunnet" av Statsminister Jens Stoltenberg/AP grunnet ulovlige velgermanipulasjoner. Jeg lot være å varsle - og som en følgekonsekvens ble 77 mennesker drept...
72.) TOC/Innholdsfortegnelse: NorgesViktigsteVarsler.blogspot.no
71.) TOC / Innholdsfortegnelse for 9 x  blogspot.com
- OBS: AP/FSB fikk 1. Juli 2019 SLETTET: ArresterJensStoltenberg.blogspot.com
 + Forklaring + Kort biografi om Norgeshistoriens Viktigste Varsler.
70.) Trond Giske & co arrangerte selv ALT VG og PFU relatert - for å gjøre folk GRUNDIG lei av "Giske-varsler" - samt true publikasjoner mot å publisere noe om Trond Giskes fortid som "Norges Jeffrey Epstein" - med AUF-Lolitasex siden 80-tallet...
69.) Jeg kommenterte i VG 01.09.2019 for første gang - og oppdaget at jeg er utestengt fra absolutt ALT Schibsted... "Brukeren er blokkert fra å kommentere."
68.) Khrono. har utestengt meg etter EN artikkel-kommentar: "Vi klarer ikke å poste kommentaren din fordi du har blitt utestengt av Khrono."
67.) Khrono. og Universitetsavisa. sletter alt jeg skriver - etter noen timer...
66.) To tekster i ArresterJensStoltenberg som irriterte AP og FSB SÅ mye > at de truer meg på livet?
65.) AP/FSB fikk 1. Juli 2019 SLETTET! min 326 punkts hovedblogg: ArresterJensStoltenberg.blogspot.com
64.) Schibsted har utestengt meg fra Bergens Tidende, Aftenposten, Stavanger Aftenblad, Fædrelandsvennen og Adressa.
63.) Aftenpost-kommentaren min fikk meg utestengt fra ALT Schibsted - da den irriterte APs hemmelige etterretningsorganisasjon FOR mye...
62.) Disse to siste BT-kommentarene var IKKE grunnen til min utestengelse fra ALT Schibsted:
61.) 135 Kommentar-varsler på BT.no - Bergens Tidende - 500 meter fra der jeg bor...
60.) HegnarOnline har slettet X antall nick - og utestengt meg siden Mars 2019.
59.) Gatekunstner AFK er Bergens største Julian Assange tilhenger...
58.) Jeg rev AFKs Julian Assange bilde - og rev ca 200.000 kroner for Resett...
57.) Jeg er utestengt fra Adressa. + NRK. Ytring + Resett + Document.
56.) 400+ varsel-kommentarer fra meg i Adressa. + NRK./Ytring + litt Resett. + litt Document.
55.) "Drapet som Drepte Norge." AP/Jens Stoltenbergs "Jan Wiborg ble Drept for bl.a. Dere i NATO!" - Avhengighetsdrapet - På Ingeniør, Privatetterforsker og Varsler Jan Wiborg i 1994.
54.) Flyttet til 71.)
53.) Den Pedofile (hebephil 11-15) seksualforbryteren Trond Giske kommer ALDRI! til å manipulere seg inn på Statsministerens kontor - SMK - slik han utallige ganger siden 80-tallet har manipulert seg inn i AUF-jentebarns edlere deler. - Eventuelt deres munn hvis deres underliv var for lite utviklet pga svært ung alder...
+ To bilder av Trond Giske sitt seriøse Statsminister-look...
52.) Varsel: Trond Giske i PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no
Trond Giske har siden 80-tallet utnyttet AUF-jentebarn seksuelt. Trond Giske har sannsynligvis blitt "lurt på deres alder" over 100 ganger. Jeg karakteriserer derfor den manipulativt dyktige AUF-jentebarn jegeren Trond Giske som en pedofil (hebephil: 11 år - 15 år) seksualforbryter.
51.) Mobbet jeg og BT Terje Søviknes UT! av Regjeringen?
50.) Ny blogg: Jeg har fått NSA til å overvåke landssviker Jens Stoltenberg 24/7 fra April 2014. norgesviktigstevarsler.blogspot.com
49.) Varsel: Jens Stoltenbergs kriminelle CV.
48.) Varsel: TOC for 9 x blogspot.com + forklaring + kort biografi om Norges viktigste varsler.
47.) 260 Varsler + slettede varsler i Adressa.no (Aktiv), NRK.no/ytring (Aktiv), Resett.no (Utestengt) og Document.no (Utestengt).
46.) Jeg varsler av og til i Aftenposten.no
45.) Jeg varsler av og til i Aftenbladet - og naive Rogalendinger mobber og/eller sensurerer meg...
44.) Document.no har utestengt meg...
43.) Putin/Stoltenberg/Mæle-vennlige Resett.no har stengt meg ute fra å komme med flere kommentarer...
42.) Har Nettavisen blitt okkupert av AP og annen organisert kriminalitet?
41.) Mine varslinger i Nettavisen.no - til FrP - som ikke ønsket min hjelp til å forhindre en mistillit-avstemning i Stortinget. - Og så slettet Nettavisen.no min brukerkonto.
40.) Varsel: Skrevet i Mai for de streikende NRK journalistene:
39.) Varslet TV 2 "Tipstelefon" og etter 10 sekunder:
"TV2 lager INGEN reportasje på dette!"
38.) Bt.no lar meg - av og til - få kommentere og varsle...
37.) Jeg varslet men BT/TV2/NRK ringte politiet og kastet meg ut av media bygget Media City i Bergen...
36.) Jeg forsøkte å varsle Bergens Tidende i 2012 men APs PST(?) gikk imellom og stoppet min mail og spammet ned inboxen til BT - og fikk min mailkonto sperret...
35.) 10 År med varsling på HegnarOnline.no - som nå har utestengt meg... + En kort oppsummering av noe av det jeg har skrevet om på HegnarOnline.no om AP/DNB organisert politisk og økonomisk svindel og bedrag siden 2008.
34.) Resultat: Ifølge Politimester Kaare Songstad er bl.a drap, landssvik og politisk og økonomisk voldtekt av Norge og Nordmenn ikke straffbart.
33.) Jeg varslet og er fremdeles utestengt fra Politihuset i Bergen, Media City i Bergen, NAV, HegnarOnline.no, Nettavisen.no, Resett.no og Document.no.
32.) Resultat: Trond Giske, Terje Søviknes og Kristian Tonning Riise blir forhindret i å noen gang skulle kunne manipulere seg inn på SMK. De tre blir stående som skrekkens eksempler på det moralske forfallet blant Norges "TOPP" politikere.
31.) Jeg har varslet til Moxnes og Rødt - OG til NKP. Greier Moxnes å få Terje Søviknes UT! av Regjering og Storting og Trond Giske og Kristian Tonning Riise UT! av Stortinget - i moralløse og konsekvensløse Norge?
30.) Varsel: Trond Giske, Terje Søviknes og Kristian Tonning Riise bruker alkohol og/eller barnepsykologi for å manipulere seg inn i 16 år gamle jentebarn i partienes ungdomsorganisasjoner AUF, FpU og Unge Høyre.
29.) Blakke meg ble sponset med til sammen 5.800 kroner i 2010 og begynnelsen av 2011.
28.) Advarsel til meg: "Vi vet hvem du er." 25. Mai 2010.
27.) Forsøk på å lure meg: "Vi har samlet inn din informasjon og kjørt noen prosesser på dette. Det er sterke krefter i sving nå. Vi takker for din innsats og ber deg om å dra tilbake (for din egen sikkerhets skyld). Vi tar over. Takk! FDET"
26.) Ros til meg: "NFL 98/2 du er en fantastisk skribent! Ja, jeg vil påstå at du er den viktigste skribenten her i landet, uansett medium (aviser, radio, TV m.m.) og sjanger. Den jobben du gjør kan ikke vurderes høyt nok. Du står - på egen hånd - opp mot de aller svarteste og mørkeste kreftene i det norske samfunn. Jeg er så imponert at jeg ikke finner ord. Tusen takk!"
25.) Innsider varsel: "Det er få, kanskje bare en håndfull, som bryr seg om økonomisk kriminalitet. Jeg vet det florerer, da jeg har vært på innsiden. Det er så kvalmt å se at de samme folkene får holde på år etter år, samtidig hylles de av ministere, presse og folk ellers. Norge er gjennomkorrupt land, og samtidig oppretter UD et organ mot korrupsjon i utlandet! Jeg synes de godt kunne ha begynt her hjemme."
24.) Hvordan og "hvorfor" har noe slettet alle Økokrim og Finanstilsyn mailene - unntatt en?
23.) Resultat: Jeg har fått NSA til å overvåke NATO Generalsekretær Jens Stoltenberg 24/7. Jeg kommer til å få landssviker Jens Stoltenberg fengslet - og landssviker Jens Stoltenberg kommer ALDRI til å bli løslatt fra fengsel - ifølge meg...
22.) Varsel: "Written 2016.01.17. for CIA". "Is Jens Stoltenberg Vladimir Putin's eyes, ears and voice in NATO?" + Landssviker Jens Stoltenberg er del-skyldig i 77 drap.
21.) Resultat: DNB aksjen vil bli nullet og DNB blir 100% Statseid - ifølge meg.
20.) Varsler: Innholdsfortegnelse for runebjerkearresteres.blogspot.no
19.) Varsel: "AP finansierer hemmelig, ulovlig, ukontrollerbar og udemokratisk stat i Staten gjennom organisert aksjesvindel."
18.) Jeg varslet ikke om APs 2009 valgfusk - og 77 mennesker ble drept.
17.) Jeg skulle ha varslet om APs 2009 valgfusk - men varslet om DNB-OSE organisert aksjesvindel i stedet...
16.) Varsel: DNBs svindel for AP og Statseide DNB i Algeta.
15.) Varsel: DNBs svindel for Statseide Statoil ELLER Vladimir Putin / Rosneft i NEXUS. NEXUS = 1.984mNOK = 34 NOKAS-ran og KUN investorer skjøt seg selv!
14.) Varsel: DNBs svindel for Vladimir Putin / Gazprom i AGI / Artumas.
13.) Varslingen min på HO i 2009 og 2010 om AP/DNBs Svindeltrekant DNB-OSE-NTM.
12.) Hvorfor bestakk ikke JUM meg i 2009?
11.) Varsel og resultat: Hvor mange milliarder tap påførte jeg JUM i 2009 og 2010?
10.) Varsel: 50 Tråder om JUM. Norges egen "Bernie Madoff".
9.) Hvorfor bestakk ikke Ola Mæle meg i 2008?
8.) Resultat: De svindlede eks aksjonærene i Repant overtar RVM AS.
7.) Resultet: Jeg fratok tre REPANT investorsvindlere 1 MILLIARD kroner - og sparte TOMRA for samme beløp.
6.) Varsel: I 2008 skrev jeg en rekke tråder om Repant investorsvindelen på HegnarOnline.
5.) Varsel: Tidslinje for Statsminister Jens Stoltenberg/AP/DNBs Svindeltrekant DNB-OSE-NTM.
4.) Varsel: Statsminister Jens Stoltenbergs indre okkupasjon av Norge kort forklart:
3.) Varslingen min 2008 - 2018:
2.) Varsel: APs Nasjonal Narsissisme forklart.
1.) Innholdsfortegnelse for ny varsler blogg: NorgesViktigsteVarsler.blogspot.no
.
.
RuneBjerkeArresteres.blogspot.no
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Forbedret 28. Desember 2019: TOC / Innholdsfortegnelse: JensStoltenbergsKriminelleCV.blogspot.com "10 Punkt som Drepte Journalist-Lillesøster Nini Stoltenbergs Livslyst og førte til Metadonselvmord:"

. Forbedret 28. Desember 2019: TOC / Innholdsfortegnelse: JensStoltenbergsKriminelleCV.blogspot.com "10 Punkt som Drepte Journalist...