søndag 22. juli 2018

I.+II.) > I.) Jens Stoltenberg/Ingrid Schuleruds barn nekter sine foreldre barnebarn. For på den måten stoppe deres foreldre, tvillingsjelene Jens Stoltenberg/Ingrid Schulerud, kriminelle landssviker gener å leve videre. > II.) Ønsker Anne Catharina Stoltenberg barn med meg? Den ENESTE i Norge som kan nulle ut hennes foreldres Jens Stoltenberg/Ingrid Schuleruds kriminelle landssviker gener.

.
I.+II.) > I.) Jens Stoltenberg/Ingrid Schuleruds barn nekter sine foreldre barnebarn. For på den måten stoppe deres foreldre, tvillingsjelene Jens Stoltenberg/Ingrid Schulerud, kriminelle landssviker gener å leve videre.
> II.) Ønsker Anne Catharina Stoltenberg barn med meg? Den ENESTE i Norge som kan nulle ut hennes foreldres Jens Stoltenberg/Ingrid Schuleruds kriminelle landssviker gener.
.
.
I.) Jens Stoltenberg/Ingrid Schuleruds barn nekter sine foreldre barnebarn. For på den måten stoppe deres foreldre, tvillingsjelene Jens Stoltenberg/Ingrid Schulerud, kriminelle landssviker gener å leve videre.
.
Både datter Anne Catharina Stoltenberg og sønn Axel Stoltenberg har tydeligvis nektet å føre sine foreldres, Jens Stoltenberg/Ingrid Schuleruds, kriminelle landssviker gener videre. Etter vel 100.000 generasjoner kategoriseres Stoltenberg/Schulerud med SÅ stor negativ verdi at det helt korrekt velges VEKK!
.
En MEGET god avgjørelse som Fremtiden takker datter Anne Catharina Stoltenberg og sønn Axel Stoltenberg  for!
.
MEN det gjør at NATOs Generalsekretær Jens Stoltenberg ikke lengre har en Fremtid å ta hensyn til - og at han i realiteten har blitt Jens "Mad Dog" Stoltenberg - som truer sammen med sin venn President Vladimir Putin HELE befolkningen i alle NATO landene, HELE befolkningen i Russland og ALLE befolkningene mellom NATO landene og Russland.
Vladimir Putin/Jens "Mad Dog" Stoltenberg truer da 1 MILLIARD mennesker!
.
.
.
II.) Ønsker Anne Catharina Stoltenberg barn med meg? Den ENESTE i Norge som kan nulle ut hennes foreldres Jens Stoltenberg/Ingrid Schuleruds kriminelle landssviker gener.
.
Jeg bor noen hundre meter fra nyåpnede Forum Konserthus i Bergen. Hva om Anne Catharina Stoltenberg og hennes duo gruppe "Smerz" kommer for å spille på Forum - og jeg går og spør vakten om Anne Catharina Stoltenberg kan gi pengeløse meg en billett?
Kjenner hun til meg? Kommer hun til å skjenke meg full? Kommer Anne Catharina Stoltenberg til å utnytte meg slik at hun kan få et barn med den eneste i Norge som kan nulle ut hennes foreldres, Jens Stoltenberg/Ingrid Schuleruds kriminelle landssviker gener?
.
En av mine beregnet 100.000 forfedre var Vestlandets største godseier > Admiral og Adelsmann Axel Mowat - som døde 300 år før jeg ble født.
"Kreti og pleti" er etterkommere etter Eidsvollsmennene - slik som bl.a. Stoltenberg-ene er.
Kun et fåtall er etterkommere etter den Norske Adelen - og kun en håndfull er etterkommere etter Vestlandsk Adel...
.
Jeg har den høyest registrerte IQ(135)-Klokskap(92 land reist)-Smarthet(150.000 kilometer syklet utenom Vest-Europa og beregnet 2000 steder overnattet)-Koeffisient i Norge.
Jeg er 98% Snill & God OG 2% ren og ublandet BEKSVART ondskap...
.
Jeg blir sannsynligvis snarlig(?) gift med en Professor på UiO - for så å jobbe som et ekspert-par i USA for Statlige organer - slik at unge Anne Catharina Stoltenberg slipper å ha meg i nærheten...
.
Ifølge mine studier saboterte journalisthatende mastermind Ingrid Schulerud - "J'accuse!" - mot sin journalist-svigerinne Nini Stoltenberg via Sosialkontoret i Oslo > for å frata sin journalist-svigerinne livslysten > slik at Nini til slutt bestemte seg for at hun ikke lengre ville nedverdige seg til å leve i den kriminelle søppelnasjonen hennes bror landssviker Statsminister Jens Stoltenberg og hennes landssviker svigerinne mastermind Ingrid Schulerud hadde skapt - godt hjulpet fram av bl.a. APs egen Riksadvokat landssviker Thor-Aksel Busch, APs Statsbank DNBs CEO Rune Bjerke og APs Oslo Børs CEO Bente Landsnes.
.
Jeg er fattig og NAV klient.
Først holdt APs UDs mastermind Ingrid Schulerud meg fem uker ekstra innesperret på forferdelige og overbefolkede Bangkok International Detention Center - IDC - for å psyke meg ut.
.
Nå prøver mastermind Ingrid Schulerud - "J'accuse!" - å få lederen på NAV Årstad, Wivian Solstad, til å sabotere mot meg slik at jeg, i likhet med Ingrid Schuleruds journalist-svigerinne Nini Stoltenberg, også ikke lengre orker å nedverdige meg til å leve i den kriminelle søppelnasjonen landssvikerne Jens Stoltenberg/Ingrid Schulerud/Tor-Aksel Busch med fullt overlegg har skapt.
.
> Først lot NAV Årstad tre legeregninger/medisinregninger som de var forpliktet til å betale, gå til inkasso. Slik at jeg senere måtte låne penger for å betale de LANGT høyere regningene selv.
>> Da jeg pengeløs gikk for å klage og søke om mat-kuponger sendte lederen på NAV Årstad min saksbehandler ut med beskjed om å hviske til tunghørte meg.
Blakke og sultne og frustrerte meg satt i protest 11 minutter over stengetid.
>>> Så sendte leder for NAV Årstad, Wivian Solheim, meg to likelydende brev om at jeg var utestengt fra ALLE NAV kontor i Bergen Kommune - og hvis jeg forsøkte å gå inn på ett av NAV kontorene i Bergen Kommune så ville politiet bli tilkalt.
>>>> Huseier er på ferie i sitt hjemland Frankrike - så han ga beskjed til sin stedfortreder, en aggressiv Polakk, at jeg ikke hadde betalt husleien for August. NAV ble ringt og de bedyret av husleien var blitt betalt.
Forleden kveld kom jeg hjem og låsen i inngangsdøren var blitt skiftet ut. Søvnløs rev jeg døren opp da førstemann gikk på jobb 05:50. Han kvapp og fortalte at Polakken hadde skiftet låsen. Jeg sendte et par SMS'er og neste morgen var låsen skiftet tilbake til den originale...
.
Mastermind Ingrid Schulerud greide å bli kvitt - "J'accuse!" - sin journalist-svigerinne Nini Stoltenberg - forhåpentligvis greier hun ikke å bli kvitt meg...
.
Hvordan kommer tvillingsjelene og landssvikerne Jens Stoltenberg/Ingrid Schulerud til å reagere når deres datter ENDELIG er gravid?
.
OG hvordan kommer tvillingsjelene og landssvikerne Jens Stoltenberg/Ingrid Schulerud til å reagere når han som lot seg lokke av deres egen datter Anne Catharina Stoltenberg til å gjøre henne gravid - er selveste Åsmund Agdestein - Han som landssvikerne Jens Stoltenberg/Ingrid Schulerud HATER mest i Norge!
OG som er den ENESTE landssvikerne Jens Stoltenberg/Ingrid Schulerud beundrer i Norge?
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Forbedret 28. Desember 2019: TOC / Innholdsfortegnelse: JensStoltenbergsKriminelleCV.blogspot.com "10 Punkt som Drepte Journalist-Lillesøster Nini Stoltenbergs Livslyst og førte til Metadonselvmord:"

. Forbedret 28. Desember 2019: TOC / Innholdsfortegnelse: JensStoltenbergsKriminelleCV.blogspot.com "10 Punkt som Drepte Journalist...